Mer känslor, och lite mat!

Ny dag. Nya tankar. Vaknade dock lite seg och hängig. En timme senare var klättrade jag på väggarna, typ.

I got some harmony energi! Nu kanske ni inte förstår vad jag menar? Men det är lugnt. Så länge jag får ut all kraft på rätt sätt, så finns det inga hinder för att fortsätta vara "igång"..

Börjar få en passion att skriva av mig på ett sätt som kallas "Att andvända känslor".

Det var något som jag brukade göra i yngre år.

Sötrolig, helt otroligt! Den som får dig att le, är mannen du drömmer om,

när du ber.

Oavsett vart du än är, så förenar stjärnorna på natten, varandra.

För tiden lär, det som bär. Med allt.

Det som ska komma, är lycka stor nog för dig att kunna somna.

Tryggt på natten. Oss tillsammans.

För när du lindrar min smärta,

så finns ingen annan kärlek än din, i mitt hjärta. ♥

Alltså, ja, texten blev lite rörig pga typsnittet. Men det viktigaste är att jag förstår, hihi!
Det här blev min middag, och jag blev både mätt och nöjd. Så jävla gott!


Kommentarer
Postat av: Lady K

Älskar att du uppdaterar oftare!!! ^^ Fniss.

2009-12-17 @ 22:18:45
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0