NU KÖR VI!!

Nyårsafton?

Det stämmer. Men nu tänke jag inte köra på det sättet. Det kommer ändå senare.

Var nyss ute och handlade några flaskor skumpa, träffade en del folk som var lika alerta som mig. Köpte raketer för att visa att skyn kan bli vacker.

Men just nu, i denna stund..

Då kör jag relaxing mode. Ett spel som är gigantiskt vackert. Att få uppleva på min nya teve.

Så njut av min röst. Lilla videon som kanske ger dig lite tröst. Om du har svårt, för jag hoppas det inte längre blir hårt.

Att skratta åt mig. Hört att min röst är sexig. Själv tycker jag den är rolig.. Jag är lite rolig, faktiskt.

Slut på mitt svammel. Här kommer showen, en video. Som sagt.

Snart exploderar jag i glädjefnatt. För det här är bara början på dagen.



Jag försökte mitt bästa.. Lite svårt dock att spela och filme med iphone samtidigt. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Yazuka

Tackar för kommentaren på min sida.

Gott nytt år på dig, Robban! :D

2009-12-31 @ 14:37:13
Postat av: Lady K

Hey!! Första ja säger till dig 2010, haha ^^

Då ska jag försöka få tag i den filmen, måste kolla vad du har för filmsmak ju! :)



Hoppas du hade det jätte bra igår! / idag..

Puss

2010-01-01 @ 10:24:39
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0