Piggelinen har återvänt! lol

*Tittar på klockan* Det står på Iphonen - Som ligger bedvid mig i sängen - 03.25.

MEN GUD! Jag är ju helt utvilad. Somnade ändå runt typ, 01.00.

Och då ansträngde jag mig att försöka sova, trots att jag, denna fina fredagsmorgon, har sovmorgon.

Tänk ett litet skolbarn (Eller fjortis?) som får sovmorgon.

Så känner jag nu. Bara för att vaknat. Nu ska jag inte direkt påstå att detta på något sätt är överraskande, men det förvånar mig alltid lika mycket.

Önskar verkligen att jag kunde dela med mig lite av min energi till dem som skulle behöva det.

För det finns faktiskt människor som blir deprimerade pga årstiden. Den mörka sidan.

Vi får se om trenden håller i sig.

And the story continiues...



(Bilden är manipulerad av en person som heter Karl Kanin, han ville få mig att se trött och sliten ut, så det så!)

Kommentarer
Postat av: Josefina

gracias. vienes de América del Sur? :)

2009-12-18 @ 12:40:06
URL: http://josefinablas.blogg.se/
Postat av: lansha

haha jag tycker de underbart att du tycker så, ouf blir så glad av sånt!:D



ja tyckte faktis att din blogg va fint, ja kan inte fixa header de därför de inte ser sååå himla bra ut. och texten tyckte ja okså att den va för liten hehe du e inte den enda, ska ändras på direkten!



puss/ Lansha

2009-12-18 @ 13:58:08
URL: http://lanshpansh.blogg.se/
Postat av: Robert SC - Saskas

Hehe, tack. Men den behöver renovering :P



Men kul att få inspiration, och jag behöver läsa fler bloggar. Vill läsa :P

2009-12-18 @ 17:52:22
URL: http://saskas.blogg.se/
Postat av: ,,,,,,,,,,,

TROR DU MENAR KALLE THE KING påven av solna

2009-12-18 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0