Ett besök hemma hos mig

Hej där!

Jag bor sedan 4 år själv i en 44 kvm stor etta. Lägenheten finns bland flertalet bostadsrätter, och området är fint, ligger norr om Stockholm.

Får ibland besök av renar som härjar utanför mitt fönster, längst ner på gräsmattan. Otroligt, med tanke på att det är en tätort där tunnelbanan bara är ett stenkast bort.

Tillbaka till min lägenhet. Här kommer en skara bilder på hur mitt hem ser ut. Ett hem där en 22-åring ungkarl lever.







Det krävs rätt mycket ansvar att bo själv. Hyra och räkningar ska betalas, mat ska lagas, men framför allt är det en del rutiner som behöver skötas. Har anlitat en städerska som kommer två gånger i veckan, när det blir för mycket ärenden och möten under veckorna som går och går.

Vill du göra mig sällskap?

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: tack så mycket!!:D jag har en nikon D60, och den är helt underbar!:) kram!

2009-07-30 @ 17:17:48
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Tomic

Fin inredning ;)

2009-07-30 @ 17:33:10
URL: http://tomictomi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0