A big mess!

Så rörigt allt kan bli. Idag är det den 23/11, och det innebär att jag flyttar om dryga veckan.

Jag har ett problem. Eller flera. Kan berättade vad det rör sig om.-

Min iphone dog för några dagar sedan. Batteriet tog helt plötsligt slut. Eftersom jag andvänder mitt Comvig kontantkort i en mobiltelefon som är låst till Halebop, så blir jag tvungen att temporärt låsa upp den varje gång mobilen startar om.

Först var jag tveksam hur man öppna mobilen för att ta ut SIM-kortet. Det var min brorsa som hjälpte mig i början, och uppenbarligen glömde jag att observera hur metoden gick till. Nu är han inte i stockholm, så jag fick lite på vad en google-sökning kunde hjälpa.

Fick mitt svar. Trist nog verkar den lilla stickan, som man behöver för att öppna upp SIM-kort luckan, vara borta.

Får leta vidare. I en mindre röra. Det återstår en hel del jobb kvar i hemmet, och det börjar sannerligen bli ont om tid. Försiktigt bara, för jag har nämligen flertalet fakturor utspridda i hemmet, som jag missat. Det börjar bli kärvt.

Inte nog med allt det. Måste till apotetet och hämta ut mitt nya recept på en medicin som tog slut allt för länge sedan. Jeez.

Och när jag ändå är på vägen till apotetet så är jag absolut tvungen att handla lite mat och, ja, vem vet vad mer.

Avslutningsvis så fick jag idag klagomål från en viss granne att både musiken och teve-ljudet varit för högt de senaste dagarna, med antydan att det inträffade skulle skett på nätterna. Jaha? Då är det verkligen lyhört i det här området.

Suck. Är det någon tidpunkt på året som jag behövt min mobil, så är det definitivt nu. Aaaapple :(











Kommentarer
Postat av: Miss K

Oooh.. stackare. Hoppas mogrondagen har mer att ge!

2009-11-23 @ 22:56:33
URL: http://outoff.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Fasen vad drygt att din Iphone dog. Och så snabbt. O.o

Lycka till med flytten, själv har jag kommit iordning sedan den egna flytten.

Bara väntar på det förbannade internetet.



Men ha det bra kompis. =)

2009-11-25 @ 11:43:10
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0