Crazy natt!

Skulle sova.

Tvekade lite.

Vore det inte bättre om jag gick ut på en promenad först, trots att mörkret beslagtagit himlen?

JA, tycker jag. Det trots att jag precis hade tagit två stycken Oxascand (Lugnande) för att hjälpa mig att varva ner..

HUGE CONFLICT! Visst kan jag sova nu. Men även jag gå upp i varv. Ett slags mellanläge, nu.

Promenaden slutade med att jag hälsa på nattugglorna på statoil och köpte, ja, någonting :)

Sen blev jag energisk. Joggade en stund. (Ja, hade rätt klädsel för det)

Motoriken började liksom göra sitt. Ta igen för de senaste lata dagarna. Stoppet. Att rycka upp sig och hålla nivån över vattenytan. Fan. Snart är det jul och hela köret..

Känslan just nu säger att jag ska vara uppe länge. Kreativa tankar, massvis, som utan tvekan skulle fylla alla kommande timmar. En brinnande gnistla. You name it? Men det är skönt.

Alla behöver vi vårt lugn för att bli hela.

Ska träna lite i natt. För när jag väl börjar är det svårt att sluta. En gång, varje timme, så kör jag situps/armhävningar.

En drivkraft som speglar in i hela lyckoruset är nog att jag får min lön om dryga 20 min.

Njuter lite smått av låten Love hurts av Nazareth (Ljuva sena 70-tal!)

Så för er andra, godnatt! Jag har vaknat till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0