Helgen i bilder!

Jag har ju faktiskt inte bara städat inför den kommande flytten de senaste dagarna, utan jag har också haft nöje att njuta av ledigheten, livet, helgen.

Här kommer en skara bilder som säkert beskriver det bättre än ett långt inlägg av text.





Jag och brorsan hade en härlig fredag. Vi åt oss mätta, kosta vad det kosta. Inget kunde gå fel i fredags.



Min mormor jobbar bara ett stenkast från min nuvarande hemort, och gudomlig som hon är så besöker hon mig så fort hon får chansen. Vi brukar fika och prata lite, något som jag uppskattar. Alltid.



Än en gång fick Loco följa med brorsan hem till mig. Han gillar mitt hem. Jag är alltid snäll mot honom.



Det blev lite smaskens efter måltiden. Glass med strössel (Ja, det kom så i paketet, hehe!



Jag offrade tid och hjärta för mina syskon, så Robban fixade ett nytt Xbox 360 (Beatles Bundle) till dem. Och tro mig om dem inte var glada för det. Bäst så!



Söndagen handlade egentligen om en enda sak. Det storslagna El Classico som började 19.00. Barcelona mot Real Madrid. Jag och Amor gick ner till lokala puben för att njuta av matchen.



I helgen har jag mest spelat ett spel. Det heter GTA : Episodes From Liberty City, bilden visar The Lost and The Damned, som är jävligt kul!



(Jag hann även med att hälsa på familjen, här är min mor med den stiliga loco)

Så nu går helgen mot sitt slut. Det hände förstås mer än vad jag hann dela med mig av. Mycket mer. Men min iphone gjorde sitt bästa för att ta med sig den till bloggen.

Ha en fin kväll! Nu ska jag fortsätta att städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0