Idag har detta hänt..

# Efter ett lyckat möte skrev jag på kontraktet som defintivt bäddar för flytt i slutet av november.

# Min order på en 16 GB IPHONE 3GS blev beviljad, och ska imorgon skickas hem till mig.

# Skrattat åt Com Hems senaste reklamfilm la internet-historia.

# Såg Fotbollsgalan, stundtals gäspandes..

# Jag fick stryk av Max på PES 2010.

# Inte suttit still mer än en halvtimme.

# Träffade Ahlin och käkade på MAX.

# Försökte laga småsyskonens Xbox 360, dock utan lyckat resultat

# Drack en halv bira.

Ja, så kreativt blev det inte idag. Men en intensiv dag går mot sitt slut. Nu ska jag mysa framför datorn och teven med godis och cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0