Med en box kan man spara TV-historia! (Samsung all the way!)

Jag hämtade nyss ut ett paket från kiosken innehållandes en stor inspelningsbar digitalbox av märket Samsung.

Egentligen skulle jag gjort det för två veckor sedan, men ignorant som jag var så missade jag det.

449kr kostar boxen om man tecknade ett abonnemang, som jag tidigare gjort med ComHem.

Comhem TV - Medium 8 favoriter, om jag minns rätt

Fick ett trevligt mejl av Elgiganten om jag fortfarande ville ha "dealen". Det ville jag såklart. Överraskande nog så kom Avi nr 2 utan betalningskrav, alltså så behövde jag inte betala ett öre för digitalboxen. Nice!

Det här med prylar och godis från Samsung börjar bli en vana nu, då jag sedan tidigare har både TV och datorskärm från samma tillverkare. Jag är riktigt nöjd med kvalitén..

Ska bli spännande att se hur pass väl det fungerar att spela in TV på hårddisken.

Aldrig mer ett missat avsnitt av den evighetslånga såpan "Days of our lives". Hehe, skämt å sido.

Tredje gången gillt nu. Det blir bra det här.







Om Samsung Sverige ser det här inlägget, kan ni inte vara snälla att ge mig lite rabatt på er fina LED-TV, snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0