Tillbaka till Liberty City!

Med nyheten Grand Theft Auto : Episodes From Liberty City!

Wow! Änttligen har jag det i min hand. Och med min Xbox 360-kontroll kan jag ta över världen (Eller snarare Liberty City)

Så vacker. Så brutalt. Så humoristiskt.

Min absoluta frihet i ett spel. En favorit utan dess like har alltid varit GTA-serien, ända sedan jag provade ettans demo till Playstation när man var liten grabb.

Jag minns när jag och Elias provade det. Vi kände oss tuffa. Ett genombrott.

GTA IV kom ju förra året, och det var stundtals fantastiskt. Hann dock aldrig klara av det, och som tidigare nämnt lånade jag ut det till just Elias.

GTA :Episodes From Liberty City släpptes exklusivt till Xbox 360, och innehåller två expansioner vid namn "The Lost And Damned" samt "Ballad of Gay Tony".

Räkna med minst 20 timmars underhållning av högsta klass. Lets play and theft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0