Nu flyttar jag!!

Eller egentligen först om en månad, typ. Slutet av november alternativt början av årets sista månad.

Well, yes! Känns skönt. Äntligen flyttar jag efter 18 månader på nuvarande bostad i samma kommun.

I torsdags var jag förbi mitt blivande hem för en inspektion. Studerade noga varenda detalj. Västra Vägen heter gatan, och ligger mindre än ett stenkast bort från Solna Centrum. 3 minuters promenad till familjen, som bor väldigt nära. Lägenheten är dessutom helt nyrenoverad.

+ Nästan allt.
- En liten mindre lägenhet, ca 35kvm2 kontra nuvarande 43.
- Högre hyra, just nu betalar jag ca 3500 kr i månaden.

Mer centralt. Mindre skog. Mer liv. Mindre.. ren luft?

Känslan?

Allt känns, ja, perfekt.

Bilder:











Det var väl en skara fina bilder?

Nu ska lördagen få sitt. :D


Kommentarer
Postat av: Tomic

Jag är glad att du fick lägenheten, Det ser mycket fint ut :)

2009-11-01 @ 12:38:42
URL: http://tomictomi.se
Postat av: Metroius

Mysigt med ny lägenhet, fin var den också. :)

2009-11-01 @ 14:29:56
URL: http://metroius.wordpress.com/
Postat av: Guess who?

Gratttiiiiiis!!!! Vad fint, den ser super snygg ut!!!

Det visste jag inte, jag hoppas att du kommer trivas!

2009-11-01 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0