Det är lördag. Eftersmakens bittra ljuvligheter?

Hej! Alla är bakisar, idag?

Jag drack lite igår. Eller lite och lite, det blev väl en hel del.

Somnade 05-tiden imorse. Vaknade 9.01 (Från kl 09 blir jag serverad kaffe) ;D

Galet! Jag är alltså inte det minsta bakis idag. Och då drack jag ändå det sjukt smakliga Vodka "MINT".

Trevligt alltså.

Hade dock en snurrig dröm. Det var om en fight mellan två "pitbulls". Den ena blev mosad. Drömmar är ibland svåra att tolka, har jag någonsin på det senaste halvåret tänkt på just den rasen. Nä.

Det kanske finns en koppling till något annat, eller helt enkelt någon annnan...? Mystiken tätnar.

Efter drömmen tog slut, och en alert nyvaken Saska, så var första tanken imorsé.. detta;


Okej. När, för det är inte frågan "OM", det kommer mörkare dagar, tider. Då kommer jag minnas hur det var att leva varje jävla dag som om det VERKLIGEN vore den sista. Varför ångra sånt som gör en hel?

Vad vore världen utan lite galen humor, lite passion.. Mycket känslor. Jag gillar att bjuda på mig själv. Att inspirera. Att ge är alltid bättre än att få. Men det krävs två.. Sen tog tanken en paus.


Och nu är jag riktigt vrålhungrig! Det är dags för dagens lunch! Au revoir!



Bilden är skruvad, jag vet. Sen är fotografen det också. Haha! Shit, har lyckats gått ner 4kg sedan nyårsafton. Det krävs nog magi för det. Att vara "Magisk".. \0/



Kommentarer
Postat av: Anonym

va sööt:) ahhahaa.

kolla va folk skrev i mitt confession inlägg- palla

ahahha dom tar allt så jävla negativt o personligt. svenskar kan inte slappna av o bara skoja lite:/

2010-01-09 @ 13:13:34
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

haha min lördag är super ;) hur har du det saskas?

2010-01-09 @ 18:07:06
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0