En låt kan betyda mycket

Om artisten heter James Brown.

Vilken människa. Han gör låtar som får en att verkligen inse sig själv.

Vilken tänker jag då på? Svårt, va?

NEJ. För den bästa och största "hiten" av den avlidna, men ej bortglömda, underhållaren nr 1.. ÄR:



Just so good! Veckans bästa låt.. Mest spelade. Allt. Morgon, kväll. Må bra alla! Det gör en gott.

Haha. Jag vet hur det är att må riktigt bra. För bra, enligt somliga. Men det skiter jag i just nu. Jag bara sveper med vågen av lycka. Och jag har en del överraskningar på gång. Lite gott och blandat väntar. Därför nöjer jag mig med att inte avslöja vad Saska har gjort en fredagskväll/natt som denna. För det händer alltid något i mitt liv, 2010. Sov, Robert, Sov! Om det går. För just nu tänker jag faktiskt på vår. Its gonna be so freakin awesome! Och ni som vet hur jag brukar känna inför våren, ja.. Allt kan förändras. "Allt är ju möjligt" (Älskar citatet)

Kommentarer
Postat av: Cat

Tack för kommentaren. Hoppas du fortsätter läsa =)

Gillar din blogg, lägger den i min länklista.



2010-01-16 @ 13:00:24
URL: http://blissandagony.blogspot.com
Postat av: Yazuka

Kan man ens må för bra? Det har jag nog aldrig varit med om. Men det är skitbra att du har och mår bra.

Gillar och respekterar verkligen hur du kör på i egen stil. <3

2010-01-16 @ 20:44:27
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0