En vacker låt för att försöka..

Beskriva känslan just nu.

Ansträngade dag. Dagarna känns långa. Händer mycket.

Det har blivit en standard att somna till lite på kvällarna. En timme, eller två.

Vad vet jag. Men all den energi jag kan få. Wow, livet är så märkligt.

Tänkte en del igår. Helt plötsligt - I exakt det tillfälle som man skulle behöva det - så ringde hon.

Det kändes bara så befriande och skönt att höra det just då (Alltid, men dåå)

Höra någon som man bryr sig om må bra.

Somnade strax efter. Nyss vaknade jag. Med en ny storm av energi. Vill träna. Jag gjorde det.

Mitt jäkla hopprep gick sönder. Ironiskt att jag valde det dyraste och mest hållbara. Det där som gör ont att få på sig om man gör fel.

Snabbt, snabbt. Jag är snabb. Högt tempo. Fick göra en del hemmaövningar. Vill fortfarande ut och jogga lite.

Kanske det blir så. Det svänger snabbt ibland.

Kärleken är så himla stor. Den gör mer än vad man alltid tror.

Och den här låten är så vacker


.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver också vackert. poetiskt:) hur e d idag

2010-01-26 @ 21:23:24
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0