Ett onödigt orosmoln!

Eller heter det kanske orosmoment.

Skit samma. Det är alltid oroligt onödigt att oroa sig. Ordet ger mig obehag.

Jag har levt för gott på senaste tiden. Ekonomin är inte stabil just nu.

Funderar på alternativ. Det saknas två tusen för att täcka upp till mina utgifer. Hyran är nästan en vecka försenad.

På fyra år har jag alltid betalt hyran i tid. FYRA ÅR.

Första hyran på mitt nya boende.. Goes to hell! Knas.

Skulle fixat sig igår men tyvärr så finns det, tyvärr, alltid ett hinder i sista sekund.

Okej, inte alltid. Men tack för den smällen.. Något som kan ha kostat mig skjortan. Ska vara mer försiktig att lita på vissa framöver.

Jag är som jag är.

Någon som är sugen på en stabil 32 tums SAMSUNG HD-READY LCD? 1800 kr... Den gamla teven måste väck.

Hör av dig på något vis
.. Facebook: Robert Sanchez Carlsson

Ibland märks det att bippo sätter sina spår. Eller snarare bromsen på. Suck! Ikväll ska molnet bort, när allt är löst.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

härligt ;) jotack jag hade en mysig kväll! vad händer för dig idag?

2010-01-06 @ 13:01:52
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Yazuka

Vet allt för väl, hur det känns när det blir så här.

Hade jag bara haft 1800kr just nu hade jag tagit tvn av dig direkt. Hade blivit gött för min del också.

Men tyvärr, är jag själv helt pank just nu. =/



Hoppas det kommer lösa sig.

Ha det bra så länge. / Micke

2010-01-06 @ 23:07:26
URL: http://www.yazuka.net
Postat av: Yazuka

Vet själv hur det är att leva så... Tyvärr var det en vana förr. Jävla skitliv..

Synd man inte hade pengar just nu! Hade lätt tagit tvn! Fan också.

2010-01-07 @ 02:15:52
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0