Facebook brings family together!

Det är fredag, sköna dag.

Facebook.. Sajten som jag förut inte förstod mycket av, men som jag på senare tid verkligen förstår mig på, och jag är aktiv.

Och så kan man hitta släktingar. Det har jag ju gjort. Min farbror, kusiner, farmor (Japp, det är sant)

Sett bilder. Fått ta del lite av deras liv. Det gör mig så himla glad och lycklig. För Saska ska snart åka och träffa sin stora familj. En sak som jag tänkt över, på den sidan av stooora familjen, från min pappas sida, är, att alla verkar ha lyckats något så otroligt bra i livet. Min pappa har väl allt han kan önska sig. Tre lägenheter i bandhagen. Hepp. Min farbror har kämpat sig till Spanien och Barcelona, han är läkare. Hans hus.. Japp, ni förstår..

Då tänker jag. Kanske framtiden blir som jag vill. Oddsen är med mig? Vi får väl se.. Hehe! Har alltid haft enorma krav och press på mig.. Lite blandade känslor för det.

Si. Nu ska jag bara lära mig språket.

Men inte idag. För det är fredag, och så var det ett tag sedan som jag var ute. Ska ut och se om det verkligen ÄR fredag.. Om det händer något kul.

Annars får jag se till så det blir kul. Tänkte dra till Weissen och kanske ta över scenen.. Se och höra. Allt kan man göra, när man har kul.

Trevlig fredag! Det räcker nog så..





Det är inte alls långt kvar tills jag, med min pappa, ska åka till Sydamerika. En stor dröm kommer uppfyllas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0