Flipp natt! Live video, lol

Sedan början på året så har jag bara varit lite nere två gånger, båda under kvällstid..

För en liten stund. Det är starkt. Men när det känns lågt så är det så klart inte kul.

Som ikväll. Knappt som klockan hade passerat 21.00 som jag däckade i soffan framför teven.

Försökte spela ett spel, men orkade inte engagera mig. Noll fokus.

Bytte snabbt till en film. En argentisk skräckfilm. Väldigt läskig (Latino skräck rules!)

Men somnade ändå..

Vaknade av att jag mådde helt off. Det finns två symptom som jag knappt aldrig får..

Ett är feber. Den andra är illamående så man vill kräkas. Men nu hände det alltså, kändes som jag hade båda, stekhett fast obehagligt..

Ergenyl suger. Några personer gör det också som inte inser problematiken med detta. Imorgon ska jag lösa detta problem.

Men efter en andra kortvarig tupplur, vaknade jag piggt och glatt. Helt awesome!

"Boxar-Kalle" kom förbi till mig. Spelade lite PES och bara dödade lite tid.

Han drog nyss, och lyckades få in några snöbollar in i lägenheten (Jag bor på bottenplan)

Haha. Så nu får han se sig själv på youtube. lol.



God natt! Imorgon ska det bli en superdag
. Ett löfte till mig själv!


Kommentarer
Postat av: Caniggia

Lite PES är aldrig fel! :D

2010-03-19 @ 22:14:43
URL: http://allsvenskanpes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0