Fredagshocken!

Shock. Chock.

Stavelse på ordet kanske inte är lika viktigt som starten på morgonen. Google orkar jag inte.

Jag chansar ofta i livet. Oftast har jag svårt att bli nöjd med något.

Så jag bara skriver så snabbt jag kan utan att tänka för mycket.

Idag är det fredag. Lekte Dr Sankenstein igår. MITT XBOX 360 började LEVA IGEN.

Det är sant. Tack vare grymt folk som tipsade mig om den där knasiga HDD (Harddrive) lösningen.

Provade. Sen är ju mina händer magiska. Elektriskt närvaro.

OCH NU SER JAG UT SOM JAG GÖR.

(Men jag lovar, idag kommer Saska visa varför fredag är den dagen i veckan som får de flesta att fnittra av glädje, glädjen man får när man inser att snart är det helg och inget mer jobb)

24/7 RSC glädje. Så, ja.



Robert "Saska" gav allt för att få liv, eller snarare ge. Elstöten. Haha!



Men tur är så är jag alltid nöjd när problemen blir lösta. Skönt, värre!

På tal om just det. Nu ska jag till sunnan och hitta på något. Men vid lunch så är min tanke att gå igenom en del praktiska saker med min brorsa och hans tv-spels andvändning.

Sätta upp lite struktur och plan. Tv-spel är kul, men när man är 10 år. Då ska vi göra ett mer passande schema.

Ibland är jag en "jobbig" storebror. Men det kommer bli väldigt lönsamt i längden. För allas skull.

Så, ett tips. Försök ha lite överseende med barn som spelar spel. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0