GE MIG ETT PIANO, och jag ska skapa en modern klassiker!

Känns det. Shit, pomme fritt..

Barn, vanliga, korta, gamla.. Alla. Fans..? Hey!

Dags att säga mig var jag kan finna ett sådant instrument. Piano. Mina fingrar är anpassade för piano. De är snabba, och har lätt för att lära sig hantera det "objekt" som fingers wants to touch.

Host.

Morgonkaffé. Jag känner episkt när jag hör pianotoner. Vackeeert!

Då blir jag inspirerad. GE MIG ETT PIANO.

Eller så får jag fixa det själv. Frågan, jag misstänker ju att det inte är speciellt billigt, vad det KOSTAR?

Något måste ersätta mina sångfåglar. Nu är det fjärilar i magen..

Kreativitet. Sånt ska inte underskattas.

Okej, läs ända hit.. Lyssna på klippen nedan, gärna med höög volym och glada miner.

Feel the power of the thing called la Piano.


Visst är folk duktiga? Jag tror jag kan hålla jämna steg. Eller det vet jag, bara man har tiden att ge till det man vill göra.



Och.. bronsmedaljen till;



Om du nu av någon anledning inte gör som mig denna morgon, och bara lyssnar och hör.. känner..
1. Braveheart Theme by theredviolins
2. Nobou Uematsu - Parting Forever
3. Terminator Theme by Airwalker

Detta är en typiskt morgonvåg av storslagna tankar och känslor. Life is beautiful, look at it, dont turn away, and you will see and feel the same way, as i do right now.

Peace! Sen blir det kex och show.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja garvar nu

HAHAHAH stackars gubbarna, de hade dött före sin tid. ahahhhaa.



oh kan du spela piano?

2010-01-10 @ 12:27:30
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Emelie "thequeen" Nyman

as cool blogg, gillar ditt sätt hur du skriver.

önskade jag kunde spela piano! :)

2010-01-10 @ 13:48:10
URL: http://emeliethequeen.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

JAG VILL OCKSÅ HA ETT PIANO!

2010-01-10 @ 14:27:37
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Robert SC

Spela och spela. Jag känner, sen gör jag något. Och om det betyder, så blir det bra.. till slut. Ja, typ.



Tack. Annars, japp. Märkt att många gillar pianos, tänk om det fanns flera.. Vilken vacker värld! :D

2010-01-10 @ 14:29:05
URL: http://saskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0