Live från min arbetsplats, yeah!

För jag har, inte ofta, riktigt tråkigt. Allt gagg och surrande...

Alla sitter som statyer i rummet och lyssnar på datoriserade instruktioner.

Jag, utan att vara för självgod, kan ju det mesta inom IT.

Det är folket här som gör denna plats så välkommande. Så bekväm. Så... Mycket!

Men just nu är jag på bushuumööör, och då har jag svårt att fokusera på en ända sak. Ni vet.

Så, det innebär att nu är det - MOVIETIME!

Med en "MOVIESTAR" (Eller det är nog snarare vad han själv tror) Not me.

Jahapp, så det är så här Saska gör en tråkig stund till en lite roligare. Eller kanske..

Tro mig, alla vänner, den här killen med glasögon är stööörtsköN! (Måste ses för att förstå!)



Se videon, då!! Måste ju få lite feedback för allt hårt slit jag ger, hihi! ;)

Kommentarer
Postat av: K

Nja, jag vet inte.. Kanske lite besvikelse kanske lite.. något som jag inte hittar ordet för..

Klart du får..



Desamma, hoppas dagen blir fin eller bra.. ^^

2010-01-14 @ 11:03:22
URL: http://outoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0