Måndag! <*>

Början på veckan.

Det blev en blandad dag. Var uppe med tuppen för att vilja träffa någon idag.

Men det blev inte så.

Istället tog "Boxar-Kalle" över. Han är lite humoristisk.

Skämt och sidå.

Krafterna är slut nu. Är inte trött för sängen, men kommer inte göra något "crazy" eller spännande..

Kanske en promenad senare. Hem till brorsan och kolla film. Eller bara spela något spel alterntivt andvända teven.

Och helt plötsligt kom jag på att - tidigare idag - så ringde jag bredbandsbolaget. Äntligen har jag fått mitt 100 mb/s la internet.

Det kommer gå undan. Mina barn, öhm, konsoler ska anslutas till internet igen efter veckor av frånvaro.

Alla gaming buddies. Spela lite nya spel.

Så får det bli. Men jag är sugen på middagen nu.

Nyss hemkommen från Sollentuna-möte.. Det leder ingenvart ibland. Same shit! Vi får väl se vad den här veckan kommer ge för resultat.

Jag tror den kommer bli helt underbar.

Just nu tänker jag på blodsdiamanter, lavalampan och som sagt mat. Och spel.

Och att inte varvas upp. För jag tänker sova tidigt ikväll.



God afton!



"BOXAR-KALLE" bjöd idag på lunch. Och sin galna humor. Han är dock inte lika rolig som mig :D



Jag tror den är trasig ibland. Mot toppen.. Ibland känns det som ett litet akvarium. (Ok, not so serious, but still nice!)

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: thank you! :D ja carlings har ursnygga kläder!

haha det är marchmallows! ;) kram!

2010-01-25 @ 19:04:50
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: lansha

tack, dina me! :D



nej tyvärr känner ja inget annat liknande :/

2010-01-25 @ 19:14:42
URL: http://lanshpansh.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAAH hoppa hopprep lär vara bra ju;)



hur står d till?

2010-01-25 @ 19:21:21
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0