Medias sätt att ge folk panik (Schampo kan ge diagnoser)

Om man är känslig.

Jag är det, ibland. Men absolut inte när media eller tidningar förstorar upp saker.

Första reaktionen, som jag inte är ensam om att känna, är ju förstås.. - INTE NU IGEN!

Herregud.

Aftonbladet skriver om Schampo som kan ge ditt barn ADHD.

Löjligt. Alltså haha.

Det är inte ens kul att skratta. För jag har stor respekt åt allt från sjukdomar till diagnoser.

Har en del kompisar som har ADHD. Dem andvända samma schampo som mig.

Nä. Jag ger upp. Ska göra något roligtn nu istället för detta.

Undrar när jag får min cancer av allt chipsätande.

Ill be back!

Kommentarer
Postat av: Cat

Nyhetstorka på AB såhär i katastroftider tro? Eller har folk bara tröttnat på Haiti och vill läsa om något som är lättare att relatera till?



Jag kan inget annat än skratta åt AB's ledning som uppenbarligen tycker att såna här artiklar är bra läsmaterial.

2010-01-29 @ 17:34:45
URL: http://blissandagony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0