När stunden inte är lätt så händer det oväntande

En av mina klart bästa dagar på året fick ett lite tristare slut.

Eller, ja, det känns lugnt precis nu.

Men för en timme sedan var det desto mer upprörd. Fick veta en sak som sårade mig lite..

Familjeproblem. Blir så ibland.

En tår mitt i all glädje. Bara sådär.

Det finns inte många pusselbitar kvar ibland, men en viktigt fick jag veta lite mer om.

Och det berörde mig. Ska försöka ta tag i det imorgon eller söndag.

Så när jag var nere, då gjorde jag någonting.. Som videon nedan visar.

Eftersom jag gjorde en Facebook "Quiz" (Love it) om Elvis Presley, och fick väldigt bra resultat, så valde jag hans låt "Always On My Mind".

Japp. Det går att göra någonting av ingenting. Eller något.

Men för någon timma sedan mådde jag så illa.. Så jag kunde helt enkelt inte vara hemma. Familjen finns där, sen blev det lite upprört.

 

Nya tag imorgon. Det är ett löfte. Lördag. Hoppas alla människor blev nöjda med fredagen. Lev livet på det sätt som gör en nöjd!

Kommentarer
Postat av: J U L I A

Jag hoppas att familjeproblemen löser sig för dig! "/



sv: tusen, tuusen tack för dina ord i kommentaren :D

ja svartvitt är väldigt snyggt! haha :) kram på dig!

2010-01-23 @ 08:53:50
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Madeleine

Sv: Inte provat sims3 än :)

2010-01-23 @ 17:49:34
URL: http://Principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0