Robert Sanchez Carlsson finns på nätet...

Lite överallt. God morgon!!

Nu, efter en tid med bloggen (Shit, såg mitt första inlägg imorse).. Så är jag snäll nog att dela med mig.

Community / Alias

Facebook: Guess? Ok. Svårt. ROBERT SANCHEZ CARLSSON

Loading: Palaxih

Playahead: G-A-N-T (Men är knappt inne längre av logiska skäl)

Om någon känner för att adda mig som vän eller låta mig se vem du är.. Varför inte. Människor är alltid spännande.
Det finns så många olika eller unika människor..

Lovar. Jag är allt annat än tråkig.



Om du vill titta.. lite närmre, så trycker du på bilden. Hoppas jag!

Som sagt. Jag är väldigt intresserad av människor som har diagnos "Bipolär 2", bland annat. Läsa fler bloggar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hei:) haru varit blond?

gillaru paradise hotel? ja tittar hela tiden ahhaha

2010-01-17 @ 12:07:50
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Cat

Då får man kanske leta upp dig på facebook bara för det =P



PA var ju inte dålig, men den kändes väldigt mycke Blair With. Tror det var det jag inte riktigt gillade. Men det var svårt att hålla sig för skratt när demonen drog iväg med tjejen.

Saw 6 var bra, bättre än 5:an even. 7:an släpps i oktober, ska bli spänannde att se om de fortfarande kan hålla sig till John Kramer då utan att snurra till detf ör mycket.

Såg The Stepfather också och den var faktiskt helt ok. Förutsägbar men så klassisk så det var svårt att inte tycka om den.

Har också sett "allt" vad gäller skräck. Film är ett av mina största intressen.

2010-01-17 @ 12:22:27
URL: http://blissandagony.blogspot.com
Postat av: Yazuka

Hehe, tråkigt nog har jag bara lite snabbt varit på Facebook. Inget för mig.

Men vi ses ju alltid på loading och på våra sidor. ;)

2010-01-18 @ 00:08:51
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0