Så vad hände med konserten och sången?

Den kom. Den sågs. Den blev lite fel.

Jag är alltid väldigt mån om att hålla mina löften. Det är viktigt, enligt mig och många andra.

Så.. Trots att det blev en del tekniskt strul och slarv (Jag vet att Michael Jackson dog 2009) så kommer två videos.

Med sång. När Robban bjuder upp till dans. För att dela med sig av sin värme, kanske.. Bjuda på skratt.

Och skratt förlänger ju livet. En kul grej.

(En hyllning till Lucky Dube, mångfaldig sydafrikansk artist och rebell) Väldigt skön låt!!



Ett försök till MJ tribute (OBS! Ha inte på hög volym vid uppspelning, något blev knasigt med ett gnistande ljud som svar.. Tyvärr, men försök njut ändå. Det är ju jag!




(Början av videon, du vet "Hej bloggen" är faktiskt en liten parodi på den störtsköna bloggaren - Stina Lee :D)

Kommentarer
Postat av: Frankie

Då säger jag samma sak som våran älskade krilleboiii.. CHACHA!

ÅÅh.. haha det här gjorde min dag :D

Nu sitter jag och väntar på att du ska logga in på msn, så vi kan ha ett FETT INTRESSANT samtal :D



Hare

2010-01-05 @ 14:29:00
URL: http://frankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0