Saska försöker göra Frankies gulliga och lilla syrra nöjd.. (MR BEAN!)

Yuuursh! Efter en gårdskväll med Frankie igen och hennes otroligt söta, snälla kompis (Kriztina).. En sak jag märkte imorse, som jag hoppas inte var synligt igår, var att mitt hår såg nerspermat ut.. Haha, sjuk gelé/wax jag fått i julklapp. Som om en del av mitt hår var grått, ny fäärg. Men, ja..

Så blev det en seg och trög fotsättning efter nattens tunga dvala.

Idag, onsdag, vaknade jag 18.15.

DAMN! Sällan jag gillar ordet hata, men att vakna sent och gå miste om dagen är verkligen botten på det största havet som finns.

Men det blir bättre när man gjort något, som att käka middag istället för frukost. Fan, det var så gott.. Tuunfish! Pasta, yes!

Nu skulle jag egentligen gjort ett heelt annat inlägg, men pga att den videon när Mira Frankie spelar Tekken 6 var för rolig, men främst låååång och stoor, så får vi helt enkelt vänta. Har bråttom nu.

Men då.. Eftersom jag har (43 inlägg på gång, samma gång) så kunde jag dela med mig av "Mr Bean" försöket. Blev väl inte så roligt. Men sen är jag ju inte 10 år.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vah haru gjort läpparna?berätta

vart?förstorat??

2010-01-14 @ 00:31:31
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: VERITAS

MOHAHAHA Im evil ;)

Hhaha.. Allt bra med dig? :)

2010-01-14 @ 02:14:19
URL: http://veritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0