Comhem & Final Fantasy XIII

Beställde igår än en gång en tjänst från mediokra Comhem.

Har ingen möjlighet att fortsätta med mitt nuvarande BBB-abonnemang (100mb/s)...

TRÅKIGT.

Men jag är nöjd bara om jag har internet som är bättre än mobilt bredband.

21/10 MB/S blir framtiden.

Då kommer jag blogga mer.

Nä, nu ska jag inte skylla på det. Har fortfarande fullt upp och hade idag tänkt hämta resterande saker som inte kom med sist från hemkomsten.

Mycket bilder och speciella videos. Vem vill inte se mig dansa i en random stad när en ung kille spelar peruanska trummor?

Finns mycket vackert. Allt fångades, såklart. MEN...

Nu ska jag faktiskt spela Final Fantasy XIII. Den här gången med engelskt tal..

Till fel konsol (Hade bokat till PS3)



Eftermiddagen blir rätt intensivt.. Woha!

Kommentarer
Postat av: Yazuka

Härligt om du får bättre eller stabilare internet. Har ju själv fått riktigt internet nu, så man slipper det mobila skiten. Som dag och natt! :P

Men så otroligt skönt! <3



Lycka till med FFXIII, tråkigt du inte fick tag på PS3 verran. Men hej! Bättre inget. ^^

Ha det bra min vän, sköt om dig.

2010-03-17 @ 16:13:37
URL: http://www.yazuka.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0